Helgen

(efter fredagens ståhej).
Ja, jag festa för första gången sedan nyår, och alltså första gången sen jag opades. Och riktigt skoj var det. Och eftersom de är Bjuvskalaset (mindre variant av Bjuvsfestivalen), men ack så trevligt, så var vi nere o lyssna på musik långt ut på natten och hade jäkligt roligt!
Igår var jag ju inte direkt pigg om jag säger så, efter 2 panodil, lite slappande på soffan och en behövlig dusch va jag på benen igen.
Då drog vi ner med svärmor på marknaden. Där efter mötte vi upp svägerskan med familj på tivolit.
När vi väl blev hungriga, testa jag en ny maträtt (tro de eller ej, jag åt inte Langos igår) utan jag testade pulled pork - och ja jävlar vad gott det var!
Sen blev de en runda till på marknaden & därefter hem till svägerskan en sväng. Runt halv 8 gick vi ner igen, för då var det dags för Hasse Andersson. :D <3
Och vilket ös där var, och hans nya låtar var där ju inget fel på om man säger så!
Stod enda framme vid scenen ;) Härligt!
Idag blir det ingen festival för oss.. Nä för i eftermiddag är det kalas för svägerskans sambo som blev gammal igår. Nä skämt o sido! Nu ska jag bara hitta något jag kan ha på mig också.

Bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0