Svar på frågor

Ännu en anonym fråga :/ synd att ni inte skriver ert namn. Hade varit roligare då, och jag hade kunnat svara mer personligt :)
Men men, Dagens fråga löd såhär;
- "Hur mår du både psykiskt & fysiskt efter operationen?"

Mitt svar; Jag mår över förväntan. Fysiskt sett är jag piggare på alla plan. Jag är inte trött när man sätter sig på cyklen eller ska gå till affären. Jag får inte ont i ryggen av att stå och diska eller byta en blöja. Bara det var "pain in the ass" innan, och att 20kg är borta, det känner jag verkligen. Allt jag gör har blivit såå mycket lättare.
På det psykiska planet mår jag toppen. Jag älskar att se mig i speglen och se att jag äntligen har fått former (de va ju några år sedan). Att äta 6ggr om dagen, det var jobbigt i början. Men det är något man vänjer sig vid, så idag är det inte så stora problem. Psykiskt sett är jag gladare, har bättre självförtroende och mår helt enkelt så mycket bättre nu än vad jag gjorde i höstas till exempel.

Bilden bjuder jag på..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var tränar du:)?
Hur ofta tränar du efter operationen? Är väl inte bra hoppa på träning direkt efter?

2013-03-30 @ 09:47:39
Postat av: Anonym

Kan du inte uppdatera offrare:)

2013-05-29 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0