Mycke sedan sist..

Det var VERKLIGEN länge sedan jag skrev sist.. Och klart har det hänt en del sedan dess..
- Jobbade natt för första gången den 27-28 januari. Vi hade även öppet hus för mamma den 28:e eftersom hon fyllt 60 några dagar tidigare.
- Min älskade storebror och hans sambo gifte sig den 5/2. Ett riktigt vinterbröllop där cermonin var på stranden. Carro såg ut som en riktig isprinsessa :) Klart det var kallt, men så fint det var :)
- I onsdags (den 8/2) var jag, pappa & Johan på sån handledarutbildning, för att jag ska kunna få övningsköra med dom :)
- Just nu sitter jag i soffan och väntar på att tiden ska gå, för kl 12 ska jag springa ner i tvättstugan o ladda 2 maskiner tvätt. Sen ska jag & Sofie till väla :) och sen beroende på när jag kommer hem blir det nog även gymmet och skriva in mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0