Dampryck!

Fick precis ett Litet stort dampryck!!
Blev irriterad på nått jag läste på Facebook!
- Varför i helvete bli förbannad för att jag tycker det är tidigt att gå upp klockan 8 på morgonen.. Är det synd om er som har barn, att vakna klockan 6-7 bara för att era barn vaknat då?!
Nej de tycker jag inte.. Jag har inga barn och varför då gå upp klockan 8.??
För inte fan gick ni upp i ottan frivilligt innan ni fick barn. Eller hur?
Sen att ni har som vana att gå upp tidigt nu när ni har barn .. Tycker inte ett dugg synd om er. Era barn somnar vid 6-9 på kvällen, det är väl klart att dom är pigga tidigt på morgonen!! Hade inte ni varit det?
Och om ni nu är så trötta när era små liv slår upp ögonen på morgonen, varför då vara uppe till efter midnatt..
Inte tycker jag synd om er precis och ni har bara er själva att skylla varför de ser ut som de gör..
Inte klandrar jag er för att ni har fått barn eller så. Jag älskar er och jag älskar era barn! Det har inte med saken att göra. Jag tycker verkligen att ni förtjänar att era barn finns och allt det där, men det är inte det jag menar, ni förstår säkert mig!
Blir bara så irriterad när ni uttrycker er som ni gör!!
"Att tänka innan man talar", finns det ett ordspråk som lyder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0