Torsdag

Nu sitter jag under filten med datorn i knäet.. Försöker plugga, de går sådär just nu samt att jag riktigt ont i min vänstra hand, så de tar längre tid o plugga än vanligt! O jag har ingen aning vad jag har hittat på :o .. Och samtidigt är uppgiften jag håller på med svårare än beräknad.. Suck..
Jaja, får bita i de sura äpplet o göra de ändå.
Sen har man ju tvätten mellan 12-17, tradigt värre ang de också, men måste tvätta! Ska ju till Tyskland på lördag, så vill ju mer än gärna ha rena kläder på mig..
Men men, nu får jag återgå till Pluggandet så där blir något gjort!
Ha de bra!! =)

Bilden är från i tisdags när vi hade mys i soffan o kolla på film. Mowglii vill mer än gärna vara med, som ni ser.. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0