Rest in peace..

Såg för någon timme sedan på aftonbladet att Lasse "Kurtan" Brandeby har dött.. Helt ofattbart alltså.. Så hemskt!!
Digga han riktigt mycket, kanske är för att jag blev kallad Kurtan när jag var nyfödd för jag hade en liknande frilla som han..
Jag har faktiskt träffat han en gång i tiden. När jag var si sådär 11-12 år träffa jag o mamma han på CityGross :) .. Då sa han att han bodde ovanför affären (där de som jobbar äter lunch etc) och han satt o åt bullar och kollade ner på kunderna o personalen och såg till så de skötte sig!!

Tycker verkligen det är synd att han har gått bort! Och bara 66år gammal.. ;'(

Men men, nu måste jag fortsätta renskriva praktikrapporten.. Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0