Oväder på G ?

Oväder på G eller ??
Bara vatt sånt soffeväder idag ..
När vi vaknade vid 10 idag, så va de snöplandat regn, o INGA små snöflingor heller för den delen..
Sen har de bara regnat hela dagen..
Och med tanke på allt regn har balkongen blivit jättehal. Vågar ju knappt gå ut där. Kan även påpeka att den är hal, för att den är full med alger, eller va de nu är =/
Ska verkligen skura bort allt sådant, nästa gång solen tittat fram..
Men men, nu har det även börjat storma - INTE kul, om jag får säga det själv. =/ suck..
BTW, imorse när jag gick upp, och gick förbi ytterdörren i hallen, såg jag att dörren var olåst. Och Martin som gick upp samtidigt som mig idag, hade heller inte rört dörren..
Alltså måste jag ha glömt låsa dörren när jag kom hem igårkväll =/ .. Dörren har varit olåst i natt när vi legat och sovit.. Fan va läskig, egentligen.. 
Men men sicken jävla klant man är då, okej, inget hade hänt & ingen har vatt här inne i natt.. Men i alla fall, var bara tvungen att berätta de..
HÄDAN EFTER SKA JAG ALLTID KOLLA SÅ ATT DÖRREN ÄR LÅST NÄR JAG GÅR OCH LÄGGER MIG.
Och för er som inte vet, låser jag alltid dörren om mig, så fort jag kommit innanför dörren..
Den ska alltid vara låst. Så är det bara !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0