Bild 13 & 14

Bild 13: Du & Någon klasskompis.



Fick bli en bild på mig och en gammal klasskompis, eftersom jag inte har någon bild på mig och någon utav mina klasskompisar på USK...
Denna bilden är ifrån Sandras kräftskiva i Perstorp 2009.
Sandra är den enda jag har kontakt med sedan gymnasiet. Eller ja, snackar ju med vissa ibland på FB och så,
men Sandra är en utav få som jag träffat sedan studenten & därför har jag bäst kontakt med henne.
Och nu, snart 2 år efter studenten är hon mamma till en gudasöt liten Casper ♥
Sandra är även en utav få personer jag känner att jag VERKLIGEN kan prata om allt med.
Mycket kärlek till dig ♥♥♥


Bild 14: En bild som påmminer dig om gamla tider.



Det måste vara bland annat denna bilden som påminner mig om riktigt gamla tider.
Då jag och Louise var grannar & vi lekte var dag.
Vi var ju med varandra nästan var dag i säkert 10 år.
Och dom åren har en massa minnen. Några som jag kommer på med rak arm är bland annat när vi badade i hennes pool. Det var typ en utav de första vårdagarna och poolen var inte rengjord och alldeles grön & de var bara 15 grader i vattnet.. Brr.
Ett annat minne var när vi skulle passa deras hund (papillon), och hon fastnade med pälsen från örat i grinden vi hade mellan våra trädgårdar. Vi blev jätterädda att hennes storasyster skulle bli arga på oss.
Eller när vi lekta att våra cyklar var hästar. Vi hade dom i  deras boxar eller i hagen & när vi hoppade över hinder, körde vi egentligen över vanliga pinnar..
Haha, det var tider det.
Då man slapp alla beskymmer och allt som hade med att bli vuxen att göra.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0