Bild 12

Här går det undan, och idag är det redan dqags för bild nr 12.
Bild 12: En bild på min vardag



Detta är min vardag. Jag läser alltså till USK på distans.
Nu håller vi på med psykologi A med deadline den 19mars.
Trodde det skulle vara jättesvårt att plugga på distans, men det är bättre än att sitta i skolan tycker jag.
Men att plugga på distans är mer krävande, eftersom man måste lära sig att ta vara på den tiden man får, och inte skjuta upp de till sista veckan eller helgen..
Det är även skönt att plugga på distans då man kan göra andra saker samtidigt som man pluggar tex. tvätta, städa osv. Man måste ju rensa hjärnan ibland och då är det bra att till exempel gå & diska, för att sedan återgå till skolarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0