Affärsidé..

Eller ja, jag vet inte om man ska kalla det affärsidé.
Men i alla fall..
Fick ett tips utav en av mina facebook-vänner igår :) ..
Hon frågade först om jag målade krukor till andra & sålde dom.
Men nej, det gjorde jag inte..
Men sen så tänkte jag efter. Varför kan jag inte göra det?
Det blir ju 2 flugor i en smäll om man säger så.
Jag menar, det är både bra o roligt att jag kan sitta och göra det jag tycker om, samtidigt som någon annan får nytta utav det..
Och hur hade det annars sett ut här hemma, bara en massa att måla & sen står de bara här.
Så nu har jag bestämt mig att ta emot beställningar och måla det NI vill ha..
Så är du intresserad, så hör bara av dig här på bloggen eller skicka mail till
[email protected] & skriv rubriken; Beställning av kruka
Ni skriver då ert Namn & Efternamn, Hur många krukor ni vill ha, om ni ska ha med eller utan fat. Och vad ni ska ha krukan till, (eftersom ska man ha krukan som askfat, måste fatet vara större än krukan), ni ska även skriva vilket motiv ni vill ha & gärna färger jag ska använda mig utav.
Är det så att ni bor långt här i från, eller inte har möjlighet att komma hit och hämta dom, så kan jag skicka dom,
men då står ni självklart för portot. Och pengarna skickas i förväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0