Tatuering på G ??

Åhh, nu är jag riktigt sugen på att tatuera mig igen.
Blir min 3e isåfall..
Vill ha mitt stjärntecken (väduren) på höger överarm tror jag..
Men är inte riktigt säker..
Har ju inte hittat någon jag fastnat för till 100% än heller, så ja..
Gör ju såklart ingen förräns jag är typ 200% säker.
Sedan tidigare har jag mitt namn på höger sida av benet. (Den första)
Och sedan har jag ett kinatecken på vänster handled som står för "Familj".
Och ja, jag vet att det står för familj, för jag pratade med en som är kines (& självklart kan kinesiska) innan jag gjorde den. Man får ju inte vara dum!!
HAHA xD
Nu är det snart ett år sedan jag tatuera mig sist (i februari) så det är dags att fortsätta tycker jag...
Okej, har ju inte med hur ofta man gör det. Men i alla fall..
Är riktigt sugen på en tatuering till, inom kort.
Men ja, får se hur det blir med den saken.
Btw, har hittat 2st jag är intresserad utav

Bortsätt från bokstäverna på sidorna


Fast istället för "Aries" ska där stå "1990-03-22" och så ska den ändras i färgen.

Kommentarer
Postat av: Liza

Kolla in tatueringarna i min blogg jag vill göra. Ligger under kategorin taueringar & piercingar.



Sjukt snygg den med Vädurstecknet :)

2011-01-07 @ 17:28:34
URL: http://lizabacklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0