Tänker tillbaks

Idag har det varit en "konstig" dag..
Eller ja, inte konstigt precis, men annorlunda.
Vet ej hur jag ska förklara i alla fall..
Men men, som sagt har vi haft kalas för mamma idag..
Inte så många som kom pga utav sjukdom :( ..
Men bäst utav allt, så kom ju Ida <3 - min älskade kusin.
Vi satt som vanligt o snackade skit om precis allting..

"Jag tänker tillbaks på hur det var.. Jag tänker, jag tänker"
Tänker även på hur det hade varit idag, om de hade vatt annorlunda - hur det hade varit.
Har tänkt på dig, o på oss o på hela familjen.
Hur de hade sett ut.
Vill så gärna, att det hade vatt annorlunda, men det är det inte.
Kan försöka hoppas på att det ska bli det..
"Systra - mi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0