Mitt knä

Är så trött på att jag har ont i mitt knä nästan varje dag.. *suck*
Som idag till exempel, har tvättat idag. Och med tanke på att vi inte har någon hiss, blir det mycket springande i trappor. Vilket inte är det bästa för mig just nu, men vad ska jag göra?
Tvätta måste ju göras, och JA martin hjälper självklart till med tvätten när han är hemma.
Och inte minst när mitt knä strular.
Men men, funderar allt mer på att kontakta min husläkare ang mitt knä.
Måste ju få besked på vad som kan ha hänt med mitt knä.
Jag är ju bara 20år, har ju hela livet framför mig, och inte så jävla kul att kunna göra begränsade grjejer på grund av att knäet strular till o från hela tiden.
Och nej, det hjälper inte med kondition, för att stärka knäet.. Jag klarar inte av att gå längre sträckor innan knäet strular.. Och på gymmet kan jag inte gå på rullbadet för länge, jag kan inte använda crosstrainern mer än max 10min & cykla funkar inte heller i längden.. =/
Okej, simma skulle nog inte skada knäet, för i vatten känner man ju inte att man tränar/rör sig på samma sätt som på land.
Men men slutsats för detta inlägg, är att jag MÅSTE uppsöka läkare.!.
Får bara se när de sker helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du gått till läkare lär du bara få gå till en sjukgymnast som ger dig olika rörelser som du ska göra. styrketräna istället för att gå, klart att gå och springa inte funkar om musklerna kring knäet är otränade. ingen idé att gå till läkare, såvida du inte miniskeln pajat.

2011-01-04 @ 19:12:13
Postat av: abdullah

de kan inte vara för att du har för mycket vikt på knäna?????

2011-01-04 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0