Miss u

Jag saknar faktiskt dig.
Tänker på dig oftare och oftare, även om det var länge sen vi sågs.
Tänker på alla minnen vi delade och alla underbara stunder vi hade tillsammans.
Jag tänker även på hur det är med dig & vad du gör nu för tiden!
Jag tänker också på hur det hade varit om umgåtts nu för tiden..
Jag undrar också om vi skulle "börjat om på en ny kula"? Hur hade det blivit i sådana fall.
Var det jag som gjorde fel? Vad gjorde jag för fel i så fall?
Du slutade bara att prata med mig
och
jag har aldrig fått en förklaring till varför du vände ryggen och gick din väg.
Jag har alltid funnits här för dig & du fanns där för mig.
10års vänskap är sådant man aldrig glömmer..
Inte jag i alla fall.
Folk snackar alltid om att "Gammal kärlek rostar aldrig". Undra om det är så med vänskap också.
Hoppas det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0