Måndag

Nu sitter jag och kollar på Sjunde Himmlen.
Har ingen aning vad jag ska skriva egentligen.
Tyckte bara bloggen behövde en uppdetering :)
Har i alla fall snackat med Syo på skolan angående nästa kurs i utbildningen "Arbetsmiljö & Säkerhet"
Jag ska inte läsa den, för att jag redan har Godkänt i kursen, och eftersom jag inte bor i samma kommun som skolan ligger i, får jag inte läsa om den och komplettera.
Och nej, det påverkar inte CSN och min utbetalning.
För om man läser på heltid ska man läsa 450p/termin för att få 100% CSN. Och det kommer jag göra i alla fall.
Hade jag även läst "Arbetsmiljö & Säkerhet" hade jag kommit upp i 500p.
Om jag hade kunnat hade jag velat läsa om kursen, bara för att inte förlora CSN, men som sagt. Jag kan inte läsa om kursen och jag förlorar inte CSN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0