Frågestund

Jag tycker det hade varit trevligt med en frågestund här ibland :)
Till exempel dagens frågor eller veckans frågor.
Så även ni får vara med & göra bloggen "levande".
Har sett att andra har börjat med de i sina bloggar, och det värkar vara så uppskattat.
Jag vet ju att folk läser min blogg, så varför inte ställa någon/några frågor till mig.?
Jag svara mer en gärna på dom.
Så från & med nu, kör jag veckans frågor till en början.
Ser jag att de blir mycket frågor, kan jag börja med dagens frågor :D
Så vad väntar ni på? FRÅGA PÅ !! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur ser ditt liv ut om 2 år och om 5 år om du fortsätter enligt planen (som det utvecklas idag)?

Är du nöjd med hur det utvecklas idag eller vad skulle du vilja hände/ vad vill du göra för att det ska gå framåt?



Vad tror du? Vad vill du?

2011-01-10 @ 13:03:49
Postat av: Anonym

Planerar du och martin barn snart:)

2011-01-10 @ 21:25:14
Postat av: Anonym

Hur länge har du och martin varit tsm och har ni haft några uppehåll elle pauser:)

2011-01-10 @ 21:26:05
Postat av: Anonym

JUST NU



vad är din favorit mat

vad lägger du mest pengar på

vad gör den perfekte mannen

roligast på tv

bäst musik

högsta önskan

2011-01-15 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0