Uppe med tuppen

Idag var jag verkligen uppe med tuppen.
Klockan ringde 6, och Caroo skulle komma, så det var bara att gå upp.
Men de blev inte ett långt besök, eftersom hon också va trött o skulle hem o sova innan hon skulle jobba i eftermiddag.
Nu sitter jag här och har absolut inget att göra, funderar på att skriva önskelistan, eller i alla fall börja.
Vet ju typ vad jag önskar mig, så det är bara att börja skriva den - fyller ju år om ca 40 dagar.
Har även blivit godkänd i alla mina uppgifter i Etik & Livsfrågor - *Grattis till mig*
Nej, nu ska jag försöka sova lite, eller något. Fast ändå har jag inte lust med de, klockan är ju redan halv 9.
Inte lönt och gå och lägga sig nu, egentligen.
Men men, ska tvätta klockan 12. Sen vet jag inte vad som händer idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0