Svar på kommentar

Svar på kommentarer på inlägget "Förstår inte"

Första kommentaren var från "Kurdisk muslimsk tjej"
Man hamnar inte i helvetet bara för att man har sex innan man gift sig. Säger din religion och tro det?
Vet ej vad det står i Koranen och är inte insatt i Islamen, och jag klankar inte ner på dig bara för att du är troende - tvärt om. Jag tycker bara det är väldigt konstigt att du ska skriva till Mikaela att hon ska gifta sig med hennes ex. För det första är hon 15år och han 18 och för det andra är dom inte ens tillsammans längre.
Okej, jag kanske överreagerade från första början, med din kommentar till Mikaela. Men som sagt, tycker det är väldigt väldigt omogen kommentar.
-----
Det finns säkerligen folk som kommer kommentera detta inlägg också - varsågod !
-----
Andra kommentaren var från "Sanna & Natalie".
Jadå, allt är jättebra med mig idag. Lite smått irriterad när jag skrev det inlägget som ni kommenterat.
Hänt en privat sak, som jag ej kommer skriva här - men var på sätt och vis tvungen och skriva av min dåvarande ilska någonstanns, och självklart blev bloggen det stället där jag valde att skriva av mig..
------
Tack för att det finns folk som kommenterar min blogg. Självklart skriver jag bloggen framför allt för min egen skull. Men sen är det ju också roligt att någon läser det jag skriver av mig.
Och för dom som följer min blogg, tack för det!
Hoppas självklart på att få fler & fler läsare med tiden.
Men men, nu ska jag börja på middagen. - Idag blir det tortellini med korv & bacon tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0