Morgondagen

Imorgon blir det att gå upp tidigt.
Måste till automaten och hämta ut pengar, så jag kan ta mig in till stan,
Ska in o klippa & färga håret hos Liza kl 10.
Sen efter det ska jag inom tandläkaren och avboka min tid..
Och sen ska jag till knutan och träffa Sabina. Ska ta en fika på Graffiti, Mumma!
Henne har jag inte träffat på år och dar..
Tror de va när jag gick gymnasiet, oj de är verkligen länge sedan!
Sen kanske jag åker upp till Scraproom och kollar läget, måste införskaffa mig nya saker.
Sen blir det att åka hem igen..
Ska

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 19 år och mamma till prins Lucas.

Sv: Tack så jättemycket! :) Åh, jag skulle med vilja klippa mig, mitt hår ser ut som en ruskig buske just nu :p

2011-02-25 @ 09:35:20
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0