Måndag & Tisdag

Igår var jag och Martin i stan och träffa Sandra och hennes underbara son Casper <3
Vilken söt gudagåva :) - Kommer bild senare, har inte lagt in de på datan än, så de får vänta!
Vi gick en runda igår.. Gick i från sjukhuset, o ner på söder.
Sen var vi hungriga och gick till MAX o åt..
Där träffade jag min kusin och hennes man med deras nyfödde son (eller ja, han är 2månader).
Sen gick vi vidare till Pistachia som också finns på Söder nu ju.
Sen gick vi upp till sjukhuset igen, för det var dags för Casper att få mat igen.
Så jag och Martin tog bussen hem..
När vi kom hem slängde vi oss i soffan och kollade på 2 nya filmer och hade de riktigt mysigt hela kvällen..
Idag så ska Sofie komma hit och så ska vi plugga..
Finns ju en hel del att göra.
Men innan hon kommer, ska jag skriva lite på en uppgift jag började på igår.
Så Martin får ta tvätten själv idag. Men de tjurar han inte över. !!
Nu ska jag ta något & äta och kolla på Sjunde himmlen, som börjar när som ..
Får helt enkelt se om de blir fler inlägg idag, med tanke på att jag har en hel del att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0