Imorgon..

.. I morgon är det skola som gäller & hemtentan ska lämnas in.
Just nu ligger den på minneskortet på mobilen, så får skriva ut den i skolan i morgon eftersom jag inte har färg i skrivaren hemma.
Men men, imorgon efter skolan ska jag ta bussen till Hyllinge och träffa Caroo.
Ska in till stan med henne och göra en grej. Skriver inte vad, förrän det hänt.
Och sen ska vi kanske till Kvidinge, hem till syrran och hämta barnkläder.
- Och nej, kläderna är inte till mig eller mitt barn (är inte gravid helt enkelt).
Men skit samma, ska hämta dom i alla fall, och då blir det att träffa Hampe & Agnes också i så fall :) Mysigt.!.
Sen blir det att plugga vidare..
Men vänta, kan ju ta med mig datan på bussen o sitta o plugga där - Nu var jag smart som kom på det. Fan vad jag är bra. Haha x)
Nu är det mord-kommissionen som gäller <3
Och God Natt förresten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0