God Morgon

God Morgon alla.
Klockan 6 i morse ringde klockan, ställer klockan så att jag kan se till så att Martin verkligen kommer upp på morgonen - är och ingen av oss är morgon människor!
Somna om nästa direkt. Och vaknade vid kvart över 8 - inte likt mig precis - men verkligen inte lönt och gå o lägga sig igen.
Så nu sitter jag här och gäspar, och lyssnar på TVShops tjat. - Allt verkar så bra, men tror inte på de för fem öre.
Jag menar, hur lätt är det inte för dom att reducera bilderna innan dom visa de i klippen - att folk går ner si o så mycket med endast hjälpen utav deras maskiner osv, Nej det är bara strunt!!!
Nu ska jag ta & göra något vettigt.!.

Ni glömmer väl inte att kolla in den andra bloggen också!
Fiias dikt hörna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0