Fredagen 25/2

Igår var det en lååång fredag.
Började med att klockan ringde 6, men jag låg o drog mig till kl 7 - haha.
Strax efter 8 gick jag hemifrån, för jag va tvungen att hämta ut pengar innan jag åkte in till stan, mitt busskort hade ju lyckas gå ut den 23e - SÅ TYPISKT !!
Så kvart i 9, satt jag på tåget in till stan.
Hann åta Mc-frulle innan jag hade tid hos frissan - Mumma.
Gick in till frissan vid 10 i 10 och ca kvart över 12 var jag klar..
För er som undra varför de tog sådan tid, kan jag berätta att de tar sådan lång tid, om man har långt hår som mig + att färga & bleka håret..
Efter frissan gick upp till tandläkaren och boka en ny tid.
Dom hade skickat hem en kallese till den 24e mars.
Jag menar, hur onödigt är inte de - dagen innan löning o så?!
Sen träffade jag Sabina nere på knutan.
Vi åkte upp till Väla o träffade Sofie där.
Sen skulle Sabina pierca sig.
Då var HD där och gjorde reptoage om India. Så hon blev fotad (både hennes ansiktuttryck när hon pierca sig och så gjorde dom en intervju med henne) - De va roligt. Hehe, så nu ska hon vara med i tidningen på fredag - hehe.
Efter vi vatt inne på India så åt vi på graffiti. Mumma. - blev bakpotatis med Ost - och skinkröra.
Sen åkte Sofie & Sabina hem, och jag gick vidare till Panduro. Dom hade visst bytat lokal nu - till Tasty House gamla.
Men men ialla fall, väl inne på Panduro köpte jag bokstäver & ett blått band till scarpbooking och färger så jag kan måla mitt hemmagjorda askfat - Ni vet en kruka med fat, som man vänder upp & ner på.. Haha x)
Sen åkte jag upp på firman o städade -tog bussen hem 18.26, så jag var hemma klockan 7.
Fatta trött jag var då, hade ju vatt full rulle hela dagen. (ca 12 timmar ju) .
Men men, nu ska jag sluta skriva - de blev ju ganska långt inlägg om man säger så. Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0