Bloggar jag läser

Detta inlägg är för er läsare som tycker om att läsa bloggar, men inte följer så många :)
Detta inlägg tänkte jag faktiskt tillängna åt de bloggar jag läser/följer - och skriva en liten kommentar om bloggarna. Ni kommer se, de är en hel del.. :) En del bloggar, är mina kompisars bloggar - men långt ifrån alla.
Så här kommer bloggarna i bokstavsordning;
----
*Mikaela -15 år och mamma till Kelly - Mikaela var 14år när hon i v.20 fick reda på att hon var gravid. (Favvoblogg)
*Angelika - En gammal kompis från högstadietiden.
*Ida - Mamma till Neo - Ida är en ung mamma till Neo. Hon förlorade sin sambo och Neos pappa den 23/3-10, då han omkom i en arbetsolycka. (Favvoblogg)
*Fata - Fata är även hon en ung mamma till Ajdin. Hon är även grundaren till tidningen "Ungmamma" och till Ungmammagalan 2011.
*Josse - Josse är från början en kompis kompis.
*Jonas - Eller MiaJonas som han också kallas är en gammal klasskompis sedan Sundsgården.
*Elin - Elin har nyligen fått reda på att hon är gravid. Och då jag tycker om att läsa om gravida/unga mammor och deras liv, blev jag intresserad utav denna blogg.
*Madde från "Familjen Annorlunda" - Madde är en utav mammorna i säsongens Familjen Annorlunda.
*Becca - Becca skriver om allt mellan himmel o jord precis, bla sin flickvän & vad som händer om dagarna.
*Sara - Mamma till Hampus & Agnes - Syrrans blogg, där hon skriver om sina 2 underbara barn.
*Therese - En tjej från högstadiet.
Jessica - Mamma till Aidan - En gammal kompis från högstadiet.
*Josses 2a blogg - Här skriver hon för det mesta om dikter & annan poesi.
*Malin - Mamma till Zelina - Malin är en ung mamma till dottern Zelina som är ca 8 månader.
*Sandra - Mamma till Casper - Min bästa kompis. Fick sin son Casper 8v för tidigt (32+0).
*Mikaela - 19år gift & mamma till Lucas - Ung mamma & fru skriver om sina dagar.
*Natasha - Mamma till Liam - Är en gammal klasskompis som blev mamma för ca 1år sedan.
*Alexandra - Mamma till Ängla & Kelian - Alex är min brors kompis fru (invecklat?). Skriver om livet som mamma till dottern Ängla och sonen Kelian.
*Sarah - Min barndomskompis lillasyster.
*Sofie - Min kompis ganska nystartad blogg, där hon skriver om vardagen.
*Mirka från "Familjen Annorlunda" - Mirka är en utav mammorna från Familjen Annorlunda. (favvoblogg).
*Johanna - Skriver bland annat om viktminskning.
-----
Som ni ser är det en hel del bloggar jag följer.
Just nu sitter jag och kollar på Familjen Annorlunda, - ett måste en måndagkväll.

Kommentarer
Postat av: Mia-Jonas

Härlig och snygg blogg du har :-)



Rolig och tack för att tittar förbi på min hemsida!



Mia-Jonas :-) det är jag!

2011-02-21 @ 20:38:23
URL: http://www.plunteman.com
Postat av: Ida

Gullig du är :) Kul att du tycker om min blogg!



Kram Ida (och Neo)

2011-02-22 @ 12:31:18
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Tack så mkt :)

2011-02-22 @ 13:28:04
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Elin

Nämen, tack!

Hade ingen aning om att du följde den =)

Tack så mycket :D

2011-02-22 @ 14:02:59
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Becca

TACK va söt du är <3

2011-02-22 @ 14:43:46
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Hahah åh där vill ja me va me :P är me en ung mamma :P

2011-02-26 @ 11:33:25
URL: http://thisisshit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0