Bild 2 & 3

Bild 2 skulle visst vara på mig själv.
Så här kommer jag..
Denna bilden är sedan början utav 2009. Det var första gången jag besökte krogen (är ingen människa som dricker i vanliga fall).
Var ute med min barndomskompis Louise. Har både bra & dåliga minnen från den kvällen alltså.
Förfesta hos Louise syster, som inte var hemma. Stack sedan ner till stan. Gick in på Crom, och var där inte många timmar - har för mig att de bara gick en & halv eller något.
Sen hamna vi hos någon på efterfest på Stattena (Louise kände en av killarna som skulle på efterfesten).
När vi var trötta på dom, gick vi till MC på stattena & åt. HEHE - Träffa folk i från Hylinge där.
Sedan gick vi tillbaka till Dalhem mitt i natten :o - De va SVINkallt kan jag lova! haha.
Detta var första gången jag var ute med Louise, och första gången jag spydde på en fylla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0