Allt och lite till

I morgon är det bara en månad kvar till jag fyller 21. Wiihii..
Tycker om att fylla år.
Vet inte varför egentligen, men så är det bara..
Är ju en helt vanlig dag bortsätt från alla som ringer/smsar o grattar, paketer o GOD mat :)
Har kommit på att jag önskar mig en ny cykel.. Har kollat in begangnade cyklar. Och dom kostar i stort sett lika mycket som en ny gör, i alla fall på blocket. Jag slänger inte ut typ 2000 på en begangnad cykel när jag kan få en ny för typ 500kr mer, de gör jag bara inte!
Dessa cyklar är jag intresserade utav av;


Denna kostar 2199kr på Biltema & har 3 växlar. Om det blir denna vill jag ha i röd eller svart (finns även i gul)



Denna kostar 2999kr och har 7 växlar. Vill helst ha denna, eftersom sen har flest växlar, men då ska den vara i svart eller röd.
-----------------
Igår var jag hos Elin i Östra ljungby. Det var kul att träffa henne igen. =) Har inte gjort det sedan i sommras, så det var ju ett tag sedan.. hihi. Hoppas vi träffas snart igen & att även Ida kan vara med då, för henne har jag inte träffat på mer än ett år, tyvärr =/.
-------------------
Idag ska jag bara ta det lungt, orkar inte göra något speciellt idag..
Söka lite jobb o så, blir det nog. O läsa lite bloggar, som jag brukar. Hehe.
Men ni får ha de bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0