Lite smått o gott

Sitter just nu på bussen på väg in till firman.
Så idag blir det att städa där o sen hem o plugga igen.. Kan inte fatta att det bara är 2 dagar kvar.. Lovley <3

Är även mitt uppe i allt julrim.
Fy vad svårt det är att hitta på till barnen, leksaker alltså. Har 2 av syskonbarnen kvar att skriva rim på..
Tur att det är en vecka kvar till jul..
Värsta av allt att ja kommer knappt ihåg vissa grejer jag ska ge bort, så nu blir det att öppna paketen igen, kolla va där är i dom o sen slå in dom igen.. Haha
Nej, nu när jag sitter här o skriver kommer jag på att jag har ytterligare 3 att skriva rim på.. Jaja, får ta itu med efter fredag..

Men ha de bra, för de ska jag ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0