"Vinnare" på Bloggsvar

Hejsan..
Nu är jag Back On Track..
Har inte blivit att jag suttit vid datorn efter jag kom hem i söndags..
Det har ju varit så sjukt underbart väder i veckan, så vill verkligen inte sitta inne.
---
Men till det jag egentligen skulle skriva!!
Många har på senare tid frågat om jag kan skicka inbjudan till dom på Bloggsvar.
Jag hade tyvärr bara en inbjudan kvar..
Så till slut så valde jag Jennifer.
Valde just henne, eftersom jag gillade hennes blogg.
Och kommer även lägga till hennes blogg på Bloglovin.

---

Nej, nu ska jag fibbidusa med det sista i grupparbetet.
Har ju redovisning i morgon, så måste skriva ner de punkter o så jag ska prata om.
Men hoppas er onsdagkväll är lika bra som min.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0