Plugga

Nej, nu ska jag ta tag i skolarbetet..
Hade redovisningen på grupparbetet om Downs syndrom idag..
Gick förvånatsvärt bra för min del, även om hjärtat slog i 300 o de känndes som om jag skulle svimma. (Att redovisa muntligt har aldrig varit min starka sida).
Egentligen skulle vi vara 4 stycken i vårt grupparbete. Men det slutade med att en inte hade gjort något gemensamt med oss andra.
Fett irriterande..
För vi bestämde oss att vi skulle träffas igår, och då hade personen i fråga verken svarat på mail & dylikt på över 2 veckor. Och efter mycket om och men igår hör hon av sig. Och säger att hon skulle komma till skolan som idag.
Men va händer? Jo, först kommer hon en timme för sent till skolan. Sen är hon där i ca 30 minuter, och då ringer hennes telefon. Och då fick hon köra hem igen pga sjukt barn.

---

Okej, självklart är det acceptabelt att barn liksom andra kan bli sjuka.
Men verkligen inte, om man gör ett grupparbete, att skita i och höra av sig till oss andra, lämnar inte in sina saker hon gjort till oss osv..
Jag menar, jobbar man i grupp är det fan meningen att sammarbeta!!
Och lika så, det var faktiskt PERSONEN I FRÅGA som tyckte vi skulle göra så mycket runt omkring grupparbetet, vi skulle absolut ha kontakt med varandra osv..
Men va händer ??

---

Nej, arg som ett bi var jag och de andra i gruppen tidigare idag (innan redovisningen).
Så skönt att de troligtvis inte blir fler grupparbteten på distans + att  jag vet i alla fall vem jag inte ska jobba med igen.. (Har inget emot henne i vanliga fall)
Och nej, detta är inte mobbning på något sätt. Utan jag tycker bara det är ren hyfs att man ska höra sig och träffas om man nu gör grupparbete och liknande ihop..

Kommentarer
Postat av: jessica

jag klarar inte heller av att redovisa muntligt utan att hjärtat slår fort som satan och benen nästan viker sej! xD läskigt ju :D

2011-05-01 @ 11:59:15
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0