Påskläger

Detta är ett tidsinställt inlägg.
Det är ju så att det är påsk i helgen, om någon missat det.
Själv ska jag till Bollmsö med dyslexiföreningen FMLS..Nej, jag har inte dyslexi, utan min storebror har det, men självklart är jag ändå med i föreningen och stöttar och hjälper resterande dyslektiker.
Kommer hem på söndag (påskdagen).
Sitter just nu i bilen upp med Frida, som också ska med dit.
Tänkte även va snäll, så jag har skrivit några inlägg till er, så ni har något att läsa när jag är borta. För som sagt vet jag inte hur jag mobilbloggar än..
Så från och med idag, fram tills på söndag, kommer jag inte hissa & dissa.
Men på måndag eller kanske söndagkväll, kommer bloggen bli som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0