Nu kör jag igång igen ..

Va ju ett tag sen jag skrev här, hänt ganska mycket sedan sist..
Eller ja kanske inte mycket egentligen, men en hel del..
Jag har ju bland annat fyllt år, fyllde 21 den 22mars för er som inte visste det..
Och sen har jag varit på arbetsintervju, där jag får svar i från inom de närmsta dagarna..
Och så är det snart en till arbetsintervju som gäller :) LOVE IT ♥

---

När jag fyllde år fick jag bland annat pengar, presentkort, min älskade cykel, en strykbräda, en bok och en hårfön..
Boken och hårfönen fick jag utav Martin, och cyklen av mamma & pappa :)
Fick lite andra grejer, men de kommer jag inte på nu - joo föresten, fick ju första säsongen utav SJUNDE HIMMELN.. Fick de utav brossan o hans sambo.. ♥
---
Vad har hänt mer? Joo har börjat på ny kurs i skolan "Social Omsorg", deadline 1/5, men de ska vi väl ordna, så att jag hinner med det :) En hel månad kvar till dess ju .. Gör även ett grupparbete i skolan nu, med 3 andra tjejer i klassen. Vårt grupparbete handlar om Down Syndrom. Så har ni lite info om det eller så, så släng gärna in en kommentar här :)
----
Btw, ska bli faster den 5/7, första barnet för Johan & Carro :)  Trevligt trevligt, vet inte könet men än så länge heter han/hon Skrutten.. ♥
Fick denna cyklen, fast den var men guldaktig skulle jag vilja kalla det ..
3 växlar, korg & pakethållare är allt jag behöver =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0