Not my day

Varför ska denna jävla storm komma just idag ??
Hoppas den inte förstår dagens planer bara.. Hoppas den inte blir lika stor som de stod på aftonbladet.
Skönt att solen äntligen tittat fram i alla fall ..
Sen är jag fett irriterad. Har inte fått pengar som jag ska få tillbaka ..
Arrgh, men hoppas dom kommer in under dagen, eller som dom sa, "Kan även komma in i morgon" Hoppas dom har rätt..
Nej, nu ska jag plugga Social Omsorg..
- Hoppas det vill gå sin väg i alla fall..
Så jag har någon tur idag, jag som hade sådan tur i går.. =P

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

du vann veckans blogg hos mig.

2011-04-08 @ 11:25:51
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

vad härligt att veta :) hoppas du trivs med att läsa min blogg, som sagt blivit väldigt lite uppdatering nu men ska bättre mig.

2011-04-08 @ 12:10:09
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0