Jag vill..

Man vill ha så mycket här i världen.
När ska man någonsin bli nöjd?
Nej, men allvar..
Finns så himla mycket jag vill..
---
* Vill ha körkort & Bil - (börjar med de till sommaren)
* Vill ha en hund - (fast det har jag velat såå länge & de kommer väl så småningom)
*Ha gott om pengar - (så man kan skaffa hus/radhus & bilda familj & göra allt man drömt om)
*Tatuera mig
*Och en jävla massa annat - (tycker jag inte behöver dra upp detta på bloggen)
---
Fan va jag låter bortskämd och drömmande nu .. Men döm mig om ni vill de. Inte mitt problem.
Det finns mycket här i världen jag vill, men och andra sidan är jag bara 21 år, så kommer väl förhoppningsvis uppfylla mina önskningar..
---
Även om det finns mycket man vill, och mycket man klagar på.
Finns de alltid dom som har det sämre än oss.
Dom som lever på "gatan", dom som verken har mat eller vatten.
Dom som dör i svält.
Dom som är med om krig, fattigdom & naturkatastrofer där de mister sin familj..
När man tänker på detta, tycks man aldrig vara nöjd. Oavsett hur rik & berömd man är.
Eller hur orättvist det är här i världen..
Tyvärr är detta sant =/, Jag menar? Tänk efter.. Hur mycket finns det inte du vill ha? Och finns det verkligen ingen som har det sämre än dig?
Känner nu, att jag håller på att tappa den "röda tråden" i detta inlägg..
Kan inte hjälpa det, men det är sådana tankar som kommer upp i huvudet nu, i skrivande stund.
Nej, nu ska jag ta och göra något vettigt, men först & främst avsluta detta inlägg..
Tror inte det är någon som läser dessa sista rader ändå.
HAHA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0