I natt

Så fett jävla irriterad..
Somna ju såklart till filmen (Harry Potter) vi såg igår.. Tyckte den va ganska seeg, kan kanske vara för att kvaliten på filmen va skit. Och de drar ner mkt på en film, för man sitter o stör sig på de hela tiden. suck..
Men men, vakna runt klockan 4, gick in o la mig i sängen, men kunde inte för mitt liv somna.. Gaah, så förbannad jag blev..
Men efter mycket om o men somnade jag, och drömde VÄRLDENS knepigaste dröm - jag skulle tydligen gifta mig med en kille jag bara träffat 2 ggr.. haha, (I verkliga livet vet jag INTE vem han är).. Mamma o dom tyckte såklart att jag var dum i huvudet, då jag samtidigt var tillsammans med Martin, ni vet "min" Martin..
Men men, när väl kom upp till det såkallade altaret, så var det Chandler från Sjunde himmlen.. HAHA HAHA..
Ni som ser den serien, ni vet han som extraknäcka som präst när Eric (pappan i serien) blev sjuk.. Och han som senare börja dejta Roxanne - Lucys mans jobbekompis - Den kvinnliga polisen..
Men men, sen vaknade jag utav att Daim var kelig, och var så klart tvungen att ligga på min kudde. Han gör alltid de när  han inte vill sova längre, och han tycker att jag ska gå upp o ge han o de andra katterna mat..
Blir lika sur VARJE morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0