Dagens hiss & diss

Dagens hiss:
Familjen & Vännerna
Finns det något bättre än både sin familj och sina vänner?
Alltid finns det något att prata om & så vet man att dom finns där för en när man mår dåligt & behöver prata.
JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ & MINA VÄNNER - kanske inte har så många vänner. Men de vänner jag har, vet jag att dom är äkta!



Dagens diss:
Grupparbete på distans.
Det är både svårt & jobbigt att göra ett arbete tillsammans med andra, då man inte träffas och inte riktigt vet hur deras delar i arbetet ser ut. För skulle det vara så att man behöver ändra sina egna saker, blir det jobbigt och ytterligare jobb att göra.


Bild tagen från google.

Kommentarer
Postat av: m3lind4

fin blogg!!

2011-04-13 @ 15:41:01
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0