Dagens hiss & diss



Dagens hiss:
Fotografier.
Idag hissar jag fotografier. Valde att hissa fotografier idag, eftersom jag har suttit & scrapat idag och alltså hållt på med en massa foto. Och foton dom är bra, för de väcker minnen. Inte bara just va som händer på bilden. Utan också hur det var på den tiden osv. Hur man var som person, vem man kände & umgicks med. 
Hoppas innerligt att jag inte behöver förlora flera foton. Har tyvärr redan gjort det. Men nu sparar man dom på externa hårddiskar & usb-minnen osv.



Dagens diss:
Träningsvärk
Fy vad det är jobbigt att ha träningsvärk. Gör så ont i hela kroppen att man knappt kan gå eller röra på sig. 
Det är för jävligt med andra ord. 
Men även om jag dissar det just nu pga att jag har det nu, så betyder inte det att det är en dålig sak, för den kan ju faktiskt vara bra också. Jag menar, det är ju bra att ha träningsvärk också eftersom då vet man att man vatt duktig och rört på sig. Men jag kanske får ta o träna ordentliget, så jag inte får träningsvärk mer.. 




Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja kanske det :) Kan ju göra en veckans diss istället ;:)

2011-04-18 @ 08:53:40
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Tack! :D



Ja vi ska det.. Är för nyfiken, så kommer inte kunna låta bli ta reda på det ^^

2011-04-18 @ 11:05:26
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0