Dagens hiss & diss

Dagens hiss:
Solen
Finns det något mer underbart idag, än solen ..
Tror inte det va, iallafall inte va jag kan komma på..
Så som jag skrev i förra inlägget, ska jag o Martin upp till Kolonin nu ..
Riktig mysfaktor.
Jag menar, vem vill sitta inomhus & kukelura en dag som denna ?



Dagens diss:
Pengar
Eller ja inte pengarna i sig, utan bara de ekonomiska slarvet, som jag alltid lyckas med..
Måste VERKLIGEN bli mer ekonomisk.
Behöver nog inte säga mer, för att ni ska fatta.. Haha..
Eller inget att skratta åt egentligen heller, men ja ..
Kommer väl så småningom på en lösning hur jag ska få detta att fungera.
Jag vet att det kommer vara vissa som läser detta, som kommer bli arga eller i alla fall irriterade på mig.
Men JAG VET .. Hoppas du/ni känner på er att jag menar er..
Och snälla gör mig en tjänst..
Klaga inte, för jag vet hur det ligger till ..

Kommentarer
Postat av: sara

gör en budget. å låt inte ditt studiemedel gå till skit! det ska betalas tillbaka! Spara till det du verkligen vill ha iställe för att slösa. Så fixar du lätt ett körkort i sommar

2011-04-17 @ 06:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0