Dag 8

Dag 8: Bästa resan
---
Den bästa resan jag varit med om, måste vara skidresan med skolan, eller ja, klasserna BF3 & PP3. Den 14-21 mars 2009, är minne för livet. Kommer aldrig glömma den resan. Den hade bara bra grejer med sig kan jag lugnt säga. Okej, jag saknade Martin, men hade fruktansvärt roligt. Även om det var svårare att åka skidor än jag trodde. Blev ju lätt när man väl lärt sig. Men sen och andra sidan gjorde pjäxorna så förbannat jävla ont, rent ut sagt.
Ett utav de bästa sakerna med hela resan var självklart när jag och en tjej i klassen åkte hundsläde. Oförglömligt minne. Så mysigt det var. Även om det inte varade många minuter, så skulle jag mer än gärna göra om det igen. Och det hemskade, om man säger så, med resan var när vi satt i sittliften på väg upp till andra backar. Jag som har sådan höjdskräck, satt och hyperventilerade på vägen upp. Och när vi skulle ner igen, ville jag inte åka med ner. Men var ju tvungen till det, eftersom ingen annan skulle vara kvar där uppe.
Och för att aldrig har stått på ett par skidor tidigare, är jag stolt över mig själv. Jag trillade bara 7ggr under första veckan. 2ggr första dagen & 4ggr dag 2 & 1 gång dag 4. Sen de sista dagarna, klarade jag mig utan skador.
Och en sak till, som var ett STORT plus, var ju att man delade rum & lägenhet med underbaraste Sandra♥
Detta är den bästa resan jag varit på, då jag inte varit utomlands o så, så är detta verkligen bästa resan som är värd att minnas!!
---
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0