Dag 6

Dag 6: En person som alltid gör mig glad.
---
Detta inlägg måste jag ju tillägna till min systerson Hampus. Han är så himla söt, och alltid så glad. Man kan ju inget annat än att le och vara glad i hans närhet. Han fyller 3år nu i maj, tänk va tiden den går. Känns som inte alls länge sedan jag fick samtalet från min svåger att jag hade blivit moster till en liten kille.
Och nu har han blivit storebror. Så snäll o stolt han är över sin lillasyster.
Hampus, min lilla solstråle, JAG ÄLSKAR DIG

---
  • Mitt drömyrke
  • Bästa resan
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0