Dag 5

Dag 5: Vanliga fördomar om mig
---
Det var riktigt svårt. Vad finns det för fördomar om mig.?
Att jag snackar skit?
Att jag är falsk?
Att jag är tjock?
Hur ska jag kunna veta vad folk snackar om bakom min rygg egentligen. Har faktiskt ingen aning om vad det finns för skitsnack eller fördomar om mig. Nej jag vet faktiskt inte. Men det finns alltid dom som snackar skit om någon, och jag hoppas inte det är mig dom snackar om i såna fall.
Men jag är inte heller dum. Jag fattar ju om de pågår eller har pågått skitsnack, och vad de handlat om. 
Ofta är det säkerligen om att jag är tjock, o jag är fet. Och att jag prövar olika dieter men misslyckas.
Men jag menar; Jag vet om att jag ör tjock, jag vet om att jag är fet. Det är ingen som behöver kommentera eller snacka skit om det - det är ren fakta, och jag lever med det och ser det varje dag. - Vilket inte alltid är det lättaste. Och det är inte alltid så lätt som att "bara göra något åt de".

---
  • En person som alltid gör mig glad
  • Mitt drömyrke
  • Bästa resan
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0