Dag 3

Dag 3: Mitt favoritland.
---
Mitt favoritland måste nog vara grekland. Har alltid drömt om att åka dit, enda sen jag var liten..
Det började nog när jag lästa böckerna och såg filmerna om Tsatsiki. - Hans pappa var ju grek och bodde i Grekland. Och när man fick se bilderna där ifrån.. Och maten, den verkar så himla god.
Och sist men inte minst, språket. - Jag tycker det grekiska språket är fint, synd bara att man inte förstår eller kan tala det ..
---
  • Favoritsaker
  • Det här språket vill jag prata flytande
  • Dåliga vanor och laster
  • Bloggfavoriter
  • Mina favoritskor
  • Tre saker på min att-göra-innan-jag-dör-lista
  • Mitt bästa sminktips
  • Min favoritbutik
  • Så här var jag i skolan
  • Vanliga fördomar om mig
  • En person som alltid gör mig glad
  • Mitt drömyrke
  • Bästa resan
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0