Dag 1

Dag 1 - En vanlig dag hemma hos mig
---
En vanlig dag hemma hos mig börjar med att jag går upp runt 9-10 tiden.
Jag går på toa, startar tvn o datorn, och går sedan ut och rökar.
Sedan sitter jag och kollar FB och bloggar osv..
Sen, om jag är duktig, så tar jag fram skolarbetet. Sen kan jag stta i soffan och plugga hela dagen..
Vid 6-7 tiden börjar jag på middagen och då äter vi farmför tvn ..
Sen sitter vi och glor på tv tills vi ska sova..
Detta är en vanlig dag HEMMA hos mig..
Men nu för tiden är jag inte hemma så mycket längre.
Oftast är jag hos Sandra.. Eller så är vi ute och hittar på något, dvs handlar, shoppar, eller liknande.
Men nu har jag inte tid och sitta här mer..
---
  • Tre saker du inte visste om mig
  • Mitt favoritland
  • Favoritsaker
  • Det här språket vill jag prata flytande
  • Dåliga vanor och laster
  • Bloggfavoriter
  • Mina favoritskor
  • Tre saker på min att-göra-innan-jag-dör-lista
  • Mitt bästa sminktips
  • Min favoritbutik
  • Så här var jag i skolan
  • Vanliga fördomar om mig
  • En person som alltid gör mig glad
  • Mitt drömyrke
  • Bästa resan
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0