Blir så trött..

Blir så jävla trött på folk som ska bli sura för de minsta lilla..
Folk som tycker att man inte har tid med dom, för man ska exempelvis på möte eller har bestämt med andra vänner..
Blir trött på personer som "mensar" hela tiden och försöker provocera fram bråk.
Jag menar, väx upp för fan..
Hur gammal är du egentligen? Visa att du är så pass gammal som du är?
Är så trött på personer som har en massa dålig energi och försöker sänka ner en, på den här låga nivån där man var i högstadiet, och började bråka för att man gick före i matkön elr något sånt löjligt skit..
Är så trött på personer som ska vara förbannade på en hela tiden..
Jag menar, tycker du/ni inte om mig, FINE, lämna mig ifred då..
Nej, har verkligen växt upp från alla bråken om olika småsaker, alla idiotiska saker, skitsnacket och sist men inte minst från att trycka ner folk.
Och gillar ni inte mig, mina val eller något annat som har med mig och göra.
Låt mig vara, pallar inte med er negativa energi !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0