söndag

Sitter just nu o försöker komma på vad va vi kan göra ..
Alla vill olika =/ men sånt e livet..
Tips på vad man kan göra ?? Hehe
Idag har jag vatt och jobbat.. Tog ca 2 timmar som vanligt, sen gick jag mot väla eftersom mamma & pappa kolla på tv på elgiganten.. trodde de skulle vara långt mellan karbingatan & väla.. Men tog ca 15min att gå till väla norra där mamma hämtade mig..
Snart är det dax för veckans avsnitt av "Ensam mamma söker" - det får man ju bara inte missa..
Imorgon blir det full rulle.. Upp tidigt o jaga praktikplats..(Känner smått panik pga att jag ska ha praktik v.47 o ingen praktik e fixad än =/.. Jävla skitställen som bara tar emot ifrån victum) Sen kl 12 är det tvätten som gäller.. O emellan när man ej är nere i tvättstugan kan man ju fortsätta om inget nappar på förmiddagen.. Och när jag e klar med tvätten ska jag åka in till stan o träna o handla veckans mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0