Söndag

Jaha, då var det söndag igen..
Fan vad veckorna går fort.
Nu är det faktiskt inte lång tid kvar till jul.
Och inte lång tid till vi flyttar heller :)
Flyttar som sagt 1dec..
Men men, idag blir det att plugga färdigt.
Sedan blir det att åka o jobba..
Eller ja, vet inte om jag hinner plugga färdigt innan jag åker o jobbar..
Det får vi se.
Hade även varit skönt att åka o träna idag, men som sagt, får se om jag hinner det också..
Men men, en annan sak jag gärna hade velat göra idag är att gå på julskyltningen på Råå.
Hade varit supermysigt, har ju aldrig varit på julskyltning där.
Inte skoj o åka in där själv precis, så får ringa till mamma & fråga vad de ska hitta på.
Martin är ju inte hemma idag heller, han är just nu på väg till sin pappa för att hjälpa honom.
Men men, detta är nog allt som händer idag..
Hoppas Hoppas bara mamma inte har något planerat för dagen.
Men de tror jag säkert hon har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0