Söndag 7/11

Hej hej ..
Idag har jag vatt på jobb - sedan gick jag till Väla för att fördriva tiden i en timmes tid, för att sedan ta bussen hem..
Köpte en julklapp idag (självklart kan jag inte skriva vad) hehe.. Sedan köpte jag lim, glitterlim och stämpeldyna till scrapbooking på Panduro - Jag vet, där e skitdyrt - men jag vill ju böra NU !! hehe..
Köpte även 2 st T-shirts på Cubus - ska användas på praktiken.. Haha, jag som aldrig använder t-shirts.. Här är det alltid linnen som gäller :P Det var som Martin sa när jag kom hem till hans mamma idag "Jag har nog aldrig sett dig i en t-shirt" :P .. Och tänk då att jag & martin har vatt tillsammans i 4år :P
Jaja, ni märker säkert att jag sitter o yrar.. Är så jävla trött & kan knappt hålla ögonen öppna, så nu är det dax för att slänga sig i sängen *sköönt* .. Var bara tvungen att uppdatera :)
Nej, men som sagt, ska sova nu - Ska bara ut & röka först .. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0