Sista inlägget för ikväll

Nu sitter jag här igen..
Kollar självklart på Idol.. Nu är det ju utröstningen eller va man ska kalla det..
Än så länge är Jay & Minnah gått vidare, precis som det ska vara.. 
Tror att Olle ryker idag..
Men fortfarande sitter jag och hoppas på att Andreas åker..
Skriver detta varje fredag, men just nu känns det som om det bara finns han som inte är bra.
HAHA..
Jag hade ju mer än gärna sett Jay & Minnah i final... För en gång skull tycker jag någon bra ska vinna idol..
Har ju bara hänt en gång tidigare & det var när Marie Picasso (eller hur hon nu stavas) vann..
Men åter till årets idol..
Enligt mig kan ska Andreas åka ut idag = komma 5a
Olle åker ut nästa vecka o kommer 4a..
Linnea ut i GBG veckan där på o kommer 3a..
Och så kommer Minnah 2a &
Sist men inte minst kommer Jay Smith ifrån älskade Helsingborg ETTA..
Men men nu börjar Idol igen så nu får har jag inte tid & lust att skriva här mer..
KOmmer antagligen ett inlägg efter programmet, precis som vanligt..
Men får se, är ganska trött nu & vill hålla mig vaken genom hela Spiderman 3 också..
Puss & GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0