Ny vecka, Ny dag & Nya tag

Jaha då var det en ny vecka & en vecka närmre jul... =P
Idag har jag vatt duktig & lämnat in ytterligare uppgifter till skolan - äntligen har pluggen släppt.. Alltså det som vatt svårt, har äntligen klarnat..
Idag blir det att träffa Sandra :) Kanske ska till Familia eller Väla.. Jippi !!
Vill även till Kattarp någon dag .. Ska köpa Scrapbookinggrejer utav Martins svägerska.. Hoppas att det blir av snart.. Vill så gärna börja, men har inte så många grejer än + att jag har inga foto att jobba med.. Som sagt har inga fotopapper & ingen färg till svrivaren heller för den delen..
Blir nog att åka till Väla någon dag o fixa riktigt foto - är ju bara att ta med ett USB-minne, till Väla Foto Labb eler va de heter :)
Nu har jag inget mer att skriva..
Så nu får ni ha de så bra tills vidare .. <3

Kommentarer
Postat av: angelika

jag tränade på actic gamla nautilus.Haha ja jag ska fortsätta, mådde så jääävla bra på kvällen. vart tränar du ? kram :D

2010-11-09 @ 12:10:19
URL: http://heartlessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0