Idoltankar...

Det är en sak jag har tänkt på väldigt mycket.
Som jag VERKLIGEN inte förstår.
Varför ska alla tonårstjejer eller ska man kalla dom "fjortisar", ringa o rösta på den snyggaste killen i Idol.??
Jag förstår verkligen inte.
Jag menar, är det inte meningen att man ska ringa och rösta på dom som är bra? Dom som kan sjunga de temat som gäller för veckan?
Som idag till exempel, både Olle och Andreas kunde inte förmedla rocken i sina låtar..
Vilket restan av idolerna kunde..
Men hur kunde då Elin åka ut?? =/
Skriver inte detta inlägg för att jag gillar Elin.. Okej, hon är bra - men verkligen ingen favorit..
Och det här med att alla fjortisar sitter o storgråter när deras favorit åker ut, va fan e de egentligen??
Och varför ska dom så kallade "snygga" killarna vinna idol.. ??
Är det inte deras sångröst man ska lyssna på?!
Och hur många tjejer har vunnit Idol? 2st va, Marie & Agnes.. Ahh precis.. !!
Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0