Idol..

Hur fan kunde Geir åka ut ur Idol ?? Det var ju faktiskt hans födelsedag idag.. Haha.. Inte därför, jag menar. Nu har jag bara en favorit kvar.. O det är ju självklart Jay.. =) Hade Sassa som favorit också, men hon åkta ju tyvärr ut först av alla..
Fattar inte varför Andreas aldrig åker ut ? Fattar inte Sverige att han inte är bra?
Okej, han e ju Arne Weises son, men de hoppas jag VERKLIGEN inte har med saken att göra..
Nej, nu orkar jag inte sitta här mer.. Ta det lugnt i soffan, innan man ska sova. Ska ju upp tidigt. Ska vara i Åstorp redan kl 9.00 imorron - När tobakshörnan öppnar.. Men men ni får ha en riktigt bra fortsatt fredagskväll.
Och God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0